Ja, ik hoor jullie al denken, weer zo'n doos die de kleine lettertjes niet goed gelezen heeft. Klopt, ik ben er ook zo een.
In september een proefpakket dieetpillen van Provital Pharma besteld. Pakketje ontvangen, maar ongeopend in de kast gezet omdat er begin oktober MS bij mij geconstateerd werd en ik dus geen voedingssuplementen en dergelijke mag gebruiken ivm de medicatie.
Abonnement direct stop gezet, wel de proefzending betaald.
Krijg ik in november een halve hartverlamming omdat er, zonder mijn toestemming, geld door hun van mijn rekening gehaald is voor een nieuwe zending.
Direct een mail naar hun gestuurd dat ik niks besteld heb en het abonnement op 4-10 stopgezet heb. Mailtje terug, abonnement was inderdaad stopgezet. Het geld kon ik zelf storneren via de bank.
Dat heb ik dus gedaan, zelf het geld terug gehaald en direct mijn rekening geblokkeerd voor hun.
Vervolgens krijg ik half november een aanmaning in de bus. Deze heb ik retour gestuurd. Nieuwe tactiek was daarna aanmaningen via de mail sturen. Ook deze verwijderd.
Gister kreeg ik opnieuw een aanmaning in de bus met de melding dat ik tot 20-02 de tijd krijg om te betalen, anders zal de openstaande vordering uit handen worden gegeven aan externe incasso.
Nou ben ik niet bang voor een deurwaarder, maar ik heb geen zin in deze eeuwige strijd en zeker niet in een schuld bij het BKR.
Maar ik ga ook niet betalen voor iets waar ik niet om gevraagd heb.
Hebben jullie tips/adviezen hoe te handelen?