Dag
Wij hebben een incasso bericht van Alektum ontvangen van 43,93 voor scheermesjes die wij zouden hebben ontvangen en die we nog steeds periodiek zouden ontvangen. (ter waarde van 3,90). We hebben echter niets ontvangen. Ik kom op jullie site soortgelijke klachten tegen van mensen die niks hebben ontvangen. het incasso bureau heb ik gebeld en zegt dat er een levering in maart (?) is gedaan en dat zijn alleen incasseren. Wat is wijsheid ? Deze incasso van het bureau Alektum negeren en Courlux International vragen om bewijs en eventueel abonnement opzeggen ? Of is het wijsheid hier uberhaupt niet op in te gaan ?