In december heb ik bij Life style solutionsDORIVIT een proefpakket voor de black latte afslankkoffie aangevraagd. Er zou een proefpakket opgestuurd worden zodat ik de koffie kon proberen inclusief 14 dagen bedenk tijd. Zo stond het in de actie voorwaarden. Tot mijn verbazing ontving ik geen proefpakket. Omdat het bijna kerst was dacht ik dat het pakket wel onderweg zou zijn en ivm de kerst drukte verlaat was. Wat schets mijn verbazing als ik op 3 jan een pakket ontvang met een nota van 59,95. Ik bel en mail dus met Lifestyl solutionsDORIVIT en vraag wat de bedoeling is en meld mijn abonnementmeteen af. Blijk dus dat mijn proefpakket volgens Lifestyle solutions is afgeleverd bij de buren. Als ik het bij mijn zeer betrouwbare buren navraag blijkt dat ze niets ontvangen hebben en nergens voor getekend hebben. Ik mail weer naar Lifestyle solutionsDORIVIT en krijg een mail waarin staat dat het bericht van Post.nl dat het pakket op nummer 37 ligt voor hun bindend is. Ik heb intussen zelfs aangeboden om het pakket van 59,95 te retourneren maar dat kan niet. Ik moet en al de 59,95 betalen en krijg als advies een klacht te doen bij Post.nl Ik vind dit ronduit onbeschoft en klantonvriendelijk. Er ligt niets bij mijn buren. Ik heb niets ontvangen. Ik heb niets kunnen uitproberen ik heb de kans niet gekregen om het af te zetten en moet nu 59,95 betalen
Gewenste Oplossingik ben pas tevreden als ik heb pakket van 59,95 terug mag sturen en het bedrag niet hoef te betalen!!!