MIjn man heft verleden jaar een ernsig ongeluk gehad.Daarvoor kregen wij huishoudelijke hulp. Omdat ik het niet meer trok is hij 6 weken in een verzorgingstehuis geweest. Daarna begonnen de brieven over een eigen bijdrage, omdat de 6 weken niet meetelden kwam de chaos bij de CAK. de ene keer werd de eigen bijdrage van het verzamel inkomen netto berekend, de volgende keer van het verzamelinkomen bruto en brieven waren zo onduidelijk dat ik niet meer wist wat ik moest betalen.Ik hebgeprobeerd te bellen, zonder resultaat, daarnabrieven geschreven, nooit antwoord. Toen zijn we naar de MEE gegaan die hulp biedt in dit soort gevallen. de persoon die onze vragen bij CAK wilde stellen is 3 uur bezig geweest om contact te krijgen, geen resultaat. heeft de volgende morgen opnieuw geprobeerd, geen resultaat. Nu heb ik een brief gekregen van een incassoburo.ik wil best mijn eigen bijdrage betalen, maar heb al enige zaken betaald en krijg nog geregeld rekeningen waar ik geen touw aan vast kan knopen. Hoe is dit op te lossen?
Anneke van 't Wout