BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

waardeloze service m.b.t. gekochte crosstrainer

Bijdrage door gebruiker
19-06-2007
5 reacties

Ik heb10 januari een crosstrainer bij de Aldi gekocht, die gelijk van begin af aan niet lekker liep. 12 januari heb ik de helpdesk van GSC in Belgie (leverancier) gebeld, 10 februari (4 weken later!) is iemand bij mij langs geweest om hem te repareren. Eind april ging hij weer kapot en 2 mei heb ik wederom de helpdesk gebeld. 22 mei heb ik (aangetekend) een brief gestuurd met een terugvorgering van het aankoopbedrag. Hier heb ik tot nu toe geen reactie op gehad. Enkele dagen daarna werd ik gebeld om een afspraak te maken om de crosstrainer te laten repareren, wat dan ook 8 juni (5 weken nadat ik gebeld heb) is gebeurd. Het bleek dat er geen goede motor in zat, wat bij de leverancier bekend was, maar ze wachten totdat er klachten komen. Dit hoorde ik van de monteur. De eerstvolgende keer dat ik hem gebruikte liep de crosstrainer niet lekker, hij maakt geluiden alsof hij binnen niet al te lange tijd uit elkaar valt en als je kracht zet voelt dat ook zo.

Nu heb ik het echt gehad (eigenlijk vorige keer al) Ik heb de crosstrainer nu 5 maanden, waarvan ik hem 2,5 maanden heb kunnen gebruiken, maar toen ik belde gaven ze aan onder geen enkele omstandigheid hetalen ze het aankoopbedrag terug.

Wat kan ik doen om mijn geld terug te krijgen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.