bah.....vanmiddag stamppot/sla naturel....(geen andere keuze) kunt u zich iets smakelozer voorstellen? Afgezien van de smaak is ook de voedingswaarde nagenoegnihil.
Verder heeft een crimineelhet recht op luchten, wij niet, ik ben al een half jaar niet buiten geweest.......