Goedemiddag, ook ik heb een probleem met de nieuwe zorgverzekeringswet. Ik werk in Brazilië, woon in Nederland, mijn werkgever is Amerikaans en betaal in Nederland geen belasting. Ik werk een maand in Brazilië en ben daarna weer een maand in Nederland, ik ben al 38 jaar particulier verzekerd bij de Ohra. Wat is hier het gevolg van voor de nieuwe zorgverzekeringswet.
Eef