http://www.medischforum.nl/onderwerp/1345/800
Huisartsen, verwijzen niet door! Zeggen slechts dat het om 'een buikgriepje' gaat! Wat een klucht! Is dit de Nederlandse gezondheidszorg? Slachtoffers worden aan hun noodlot overgelaten! Dit lijkt op een soort van Q-koorts: duizeligheid, misselijkheid, koorts, diarree, overgeven, etc.. Voor bijvoorbeeld 'de vogelgriep' is een vaccin ontwikkeld, maar voor dit virus bestaat er niets, en in Nederland wil men niet eens uitzoeken wat voor een virus het is, en hoe men zoiets oploopt! Zijn slechts mensen in Nederland hiervan ziek, of komt dit in andere landen ook voor?