BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

valse melding over NUON

Bijdrage door gebruiker
02-06-2009
14 reacties

Ongeveer 10 minuten geleden werd ik telefonisch benaderd door iemand die zich uitgaf als een medewerker van de NUON. Hij vertelde me dat het bedrijf werd overgenomen door een buitenlands energiebedrijf en dat mij de mogenlijkheid werd gegeven om toch een Nederlandse leverancier te houden. Als ik het goed onthouden heb was dat energie Direkt. De tarieven die aangeboden werden waren 35% korting voor elektriciteit em 21% voor gas. Toen de colporteur mijn gegevens checkte(naam en adres waren hem bekend) wilde hij ook mijn geboortedatum, die gaf ik nog maar toen hij mijn bankrekeningnummer wilde hebben weigerde ik. Daarop zei hij die heb ik voor me en toen was mijn antwoord zeg het nummer dan maar. Daarop was zijn antwoord dat het een kwestie van vertrouwen was en dat ik koppig en eigenwijs was en dat ik dan dat aanbod aan mijn voorbij liet gaan. Ik zei dan maar aan mijn neus voorbij, waarop de hoorn er werd opgegooid. Ik heb di=rect daarop de NUON gebeld, zij hebben mijn klacht genoteerd en ik morgen wil ik de energiekamer hierover bellen.Ik hoop dat jullie anderen hierover kunnen waarschuwen.

Vriendelijke groet,

cen

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.