Hallo, Ik zou graag antwoord willen hebben van mensen die ook aan het reintegratieplan meedoen om zo sneller aan een baan te kunnen komen.
Het probleem bij zowel het UWV als bij Kliq is dat het behoorlijk rommelig is wat de meesten van ons wel weten maar ik wil hier toch eens wat aan doen.
Ik heb een grote klachtenbrief die je van mij mag lezen.
Neem hierover evt. contact met mij op via klacht@evria.nl