BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

UberEats reageert na 48uur op klacht waardoor ik geen recht heb op restitutie

Bijdrage door gebruiker
17-02-2021
8 reacties
Afbeelding bij deze post - UberEats reageert na 48uur op klacht waardoor ik geen recht heb op restitutie
Vrijdagavond heb ik, na 2,5 uur gewacht te hebben, meerdere malen mijn bestelling proberen te annuleren ivm de avondklok. Op zaterdagochtend meteen een melding gemaakt dat ik mijn bestelling niet heb ontvangen. Zondagmiddag weer een melding gemaakt. Beide dagen geen reactie. Pas maandagochtend om 7 uur kreeg ik reactie waarin werd vermeld dat mijn bestelling ouder was dan 48 uur, waardoor ik geen recht had op restitutie. Na meerdere keren mijn klacht opnieuw in te dienen en hetzelfde 'standaard' bericht te ontvangen, besloten het te laten en mijn klacht openbaar te plaatsen. Ik ben benieuwd of meer mensen dit ooit zo hebben ervaren en eventueel nog tips hebben.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.