Enige tijd geleden heb ik voor euro 15 een bestelling geplaatst via Uber eats. Kennelijk heb ik iets verkeerd ingevuld want de met de betaling is iets mis gegaan. Omdat ik mijn rekening nog niet heb betaald ben ik uit de app gegooid en kan ik ook niet meer via de site inloggen. Echter, om te betalen moet je inloggen. Ik krijg nu steeds een email van Uber dat de rekening nog niet is betaald, wat dus klopt. Ik wil heel graag de rekening betalen (om een negatieve BKR registratie te voorkomen) maar dit is dus redelijk onmogelijk gemaakt. Uiteraard heeft Uber geen klantenservice waar je contact mee kan opnemen maar word je steeds naar de site verwezen (en moet je inloggen). Om knettergek van te worden. NOOIT maar dan ook echt NOOIT zal ik meer iets via Uber bestellen, maar ik wil wel graag die rekening betalen. Heeft iemand enig idee, hoe ik die lui kan bereiken dan wel die rekening alsnog kan betalen, zonder in te hoeven loggen (want dit kan dus niet, want rekening niet betaald)