BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

traplift

Bijdrage door gebruiker
24-01-2010
6 reacties
Leverancier, fa.Practicom Katwijk, had schriftelijk een leverdatum afgegeven maar komt die niet na. Op die voorwaarde is er een bestelling bij hen gedaan. Wat kan ik als eenling hier tegendoen? Via de mail en per aangetekend is er gecorrespondeerd. Enig antwoordt moet ik nog krijgen. Gaat om de klantvriendelijkheid kennen zij daar niet.Kunnen jullie hen daarover aanspreken? Ik voelde me heel beroerd omdat ik mijn vrouw tot de lift er is iedere dag naar boven moest "tillen". Zelfs een paar dagen boven moeten blijven om de trap niet te hoeven nemen. Ze kon "plotseling" de trap niet meer op lopen. Alzheimer leidt ze aan.
Ik hoop dat u mij kunt helpen deze praktijken van dit bedrijf de anderen voor te behoeden. Hoogachtend, W.v.Zuylen

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.