Bese kassaleden,Waarom kan er in dit land zoveel geweldadige gebeuren terwijl er meer mensen in dit land leven die tegen geweld zijn? Waarom kan er in dit land zomaar dingen veranderd worden terwijl er zoveel hulpbehoevende leven? Waarom loopt iedereen maar mee als makke lammetjes als het gaat om zorgverzekeringen die veel te duur uitvallen? Waarom wordt alles duurder? Deze dingen vraag ik mij af.