Hoi allen,
Ik wilde van tandarts veranderen omdat mijn eigen tandarts met pensioen gaat. Ik heb een andere tandarts gevonden, deze wilt eerst een aantal foto's maken (28.70) + een orthopanthogram (61.49).Hij wil ook een periodieke controle doen (19.47) + een medische anamnese (19.47) in totaal een bedrag van 129.13.
Ik vind dit erg overdreven, omdat ik altijd 2x per jaar onder controle heb gestaan bij mijn eigen tandarts.
Als ik nog nooit bij de tandarts ben geweest kan ik me dat wel voorstellen. Ik heb aangeboden om mijn foto's en dossier van mijn tandarts mee te nemen, maar dit is hun werkwijze. Heeft iemand dit ook eerder meegemaakt, en hebben jullie hier iets van gehoord