geachte heer/ mevrouw,
Graag zou ik willen vragen hoe het zit met een klacht indienen over behandelingen die ondergaan zijn bij een zeer onprofessionele tandarts.
Ik ben namelijk op 13 April na 5 jaar voor het eerst weer naar de tandarts gegaan omdat ik erg bang was heb ik gekozen voor een praktijk die ervaren zou zijn met angstige patienten.
In eerste instantie leek alles goed en professioneel na het maken van foto's en nakijken van mijn gebit vertelde de tandarts dat ik 1 ontstoken wortel had waar een wortel kanaal behandeling voor zou volgen die is per direct uitgevoerd maar moest tijdelijk opgevuld worden want het zou een lastige plek zijn en wegens tijdgebrek kwam er een tijdelijke vulling in!
Vrijwel gelijk de volgende dag had ik onwijs veel pijn en ben ik terug gegaan heeft een andere arts het schoongemaakt en weer opnieuw tijdelijk gevuld.
circa 2 dagen later had ik een keel oor en oog ontsteking wat niet zo raar is omdat dit allemaal in contact staat met.
Maar al met al moest ik nogmaal terug en dan zou de wortel kanaal behandeling afgemaakt worden en zou er 1 gaatje gevuld worden en dan zou mijn hele gebit ook in orde zijn.
Nadat dit allemaal gebeurd was. Was is enorm trots op mezelf en blij dat het enigzins mee was gevallen ook al vond ik het allemaal een beetje vreemd.
Een week later kreeg ik toch weer last en besloot ik mij te wenden tot een andere tandarts die mij kon vertellen dat er nog 8 gaatjes in mijn gebit zaten en wel degelijk verstandskiezen groeiden die er zo snel mogelijk uit moesten. Ook heb ik last van tandsteen.
Al met al ben ik dus behoorlijk opgelicht door deze tandartsen praktijk Kados te Zoetermeer en zou ik graag willen weten wat nu verder.
Want ik heb een klacht ingediend bij het NMT waar deze tandarts naar eigen zeggen lid van zou zijn wat ook op de site vermeldt wordt. Maar na het indienen kon een medewerker mij vertellen dat dit niet het geval was en zijn iets voor mij kunnen doen.
Ook al heb ik de rekeningen netjes betaald de tandarts geeft ook geen enkele reactie op de klacht.
Met vriendelijke groet,
C.Schouten