Mijn dochter van 14 jaar oud heeft 2 kiezen laten trekken bij de tandarts innopdracht van de orthodontist. Hiervoor is 85,96 in rekening gebracht waarvan 68,76 is betaald door mijn zorgverzekeraar. Resterend bedrag van 17,20 is voor eigen rekening.
We zijn aanvullend verzekerd voor orthodontie. Waarom moet er nog een gedeelte zelf betaald worden? Tandartskosten bij kinderen zou toch zowieso 100% vergoed moeten worden?