BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

tandarts rekening onjuist

Bijdrage door gebruiker
20-07-2010
10 reacties
Ik heb één verstandskies laten trekken. Nadat de verdoving was ingewerkt zei de tandarts: even kijken of ik hem er zo uit krijg. Binnen een paar seconden was de kies er uit. Ik was verbaasd dat het zo snel en makkelijk ging. Nu wordt i.p.v. een gewone extractie een gecompliceerde extractie in rekening gebracht. Ik heb hierover contact gehad met de tandartsassistente, maar de tandarts wil de rekening niet aanpassen. Reden is dat zij een gewone extractie alleen voor kinderen rekenen (melktanden). Ik heb gebeld met het Tandheelkundig Informatie Punt, en de mevrouw die ik heb gesproken zegt dat wat de tandarts doet niet kan. Er moet gewoon het tarief van een normale extractie worden gerekend, dit is absoluut niet alleen voor kinderen. Ik heb de tandarts hiervan schriftelijk op de hoogte gesteld, maar dit is alweer 10 dagen geleden en ik heb nog geen reactie. Inmiddels verloopt de betalingstermijn bijna. Wat kan ik het beste doen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.