Goededag
ik heb een aantal vragen
over enkele problemen bij een bepaalde tandarts praktijk
waar ik weinig raad mee weet
ik heb al verschillende instanties ingeschakeld
maar weet dus niet wat te doen
Vraag 1:
ik ben een tijd geleden bij mij tandarts geweest
omdat ik last had van een gaatje
deze tandarts had weinig tijd
en had dus wat haast
in zijn haast is hij intensief gaan boren
met het resultaat dat hij mijn zenuw kapot heeft geboord
mij kies is toen gevuld
en later kreeg ik hier erg veel last van
wat bleek mij zenuw was kapot geboord en gaan ontsteken
gevolg was dat ik genoodzaakt was
een wortelkanaal behandeling te nemen van 350 euro
de tandarts die mij zenuw kapot heeft geboord is niet meer werkzaam bij de praktijk omdat dit vaker voor kwam maar hier wil de praktijk niets over los laten
kortom heb ik dus onnodig kosten moeten maken
door zijn schuld omdat hij het kapot had geboord
terwijl het een simpel gaatje vullen was
vraag 2
komen we bij de wortel kanaal behandeling
normaal gesporken hoort de kies geen pijn meer te doen na een behandeling
dit is dus nog steeds het geval dat dit wel pijn doet
trekken is dus nog een optie maar dit zijn weer kosten die nooit gebeurd had hoeen worden
ook krijg ik de keus om een brug te laten zetten maar dit kost mij 650 euro!!
eigen kosten door tandarts zijn schuld
vraag 3
ging weer na deze praktijk omdat ik erg last had van een kies ACHTER in mijn mond
aangekomen daar begon de tandarts 2 gaten voor in mijn gebit te boren met de volgende woorden
'' hier gaan in de toekomst gaten komen dus ik vul deze als eerst''
tand waar ik last van had kwam later
en dus 150 euro kosten voor 2 tanden
waar niet eens gaatjes in zaten
maar volgends de tandarts in de toekomst wel (logisch want in de toekomst kunnen overal gaatje in komen)
laatste probleem
mijn werd persoonlijk beloofd door de manager dat ik 70 euro kosten (van een niet nagekomen afspraak)
NIET hoefde te betalen als mijn gebit zou laten doen en de kosten beoven de 70 euro uit kwamen
ik heb in 2 dagen tijd 500 euro kosten gehad bij hun en toch moet ik de 70 euro betalen
en beweerd de manager van niets af te weten en heeft zogenaamd
ons gesprek en afsrpaak nooit plaats gevonden
ik sta hierin dus machteloos want heb niet op papier want het was een mondelingen afspraak met haar
bij mij is dit dus het probleem
onnodig grote kosten terwijl het of
hun fout was of niet nodig
hun reageren hierop dat hun profesioneel zijn en weten waar ze mee bezig zijn
in mijn ogen verpesten ze alleen maar mijn gebit en zijn het grote geldkloppers
vele mensen die ik ken hebben ook hetzelfde probleem bij deze praktijk (genaamd videnti mondzorg te ROOSENDAAL noord brabant)
dit is dus mijn probleem bij hun
en de andere mensen zitten hier ook mee
wat kunnen wij nu tegen deze praktijk doen
want op deze manier kan iedereen goud geld verdienen
Graag hoor ik van u
als u meer klachten wilt van de andere mensen kan ik deze allemaal aan u door sturen
ik vertrouw erop dat ik u voldoende
hiermee heb geinfomeerd
en hoop dat we iets kunnen doen aan deze situatie en de kosten
Met Vriendelijke Groeten
Dave van Hasselt