BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Tandarts

Bijdrage door gebruiker
30-08-2007
57 keer bekeken
154 reacties

Hallo,sinds begin dit jaar heb ik 3 wortelkanaalbehandelingen gehad en eerder ook een.Begin dit jaar kreeg ik erg veel pijn aan de 1ste kies en die moest eruit gehaald worden,later volgenden vele bezoeken aan de tandarts vanwege ontstekingen en behandelingen.Sinds 2 weken is er een 2de kies door de kaakchirurg uitgehaald en de 3de moet er hoogstwaarschijnlijk ook uit en as dinsdag wordt de 4de er door mijn inmiddels nieuwe tandarts uitgehaald omdat die volgens haar ook niet meer te redden is.Inmiddels ben ik ver over de limiet heen van de vergoeding en moet ik alles zelf betalen wat voor mij heel moeilijk is.En ik kan de kiezen niet laten opvullen door wat dan ook omdat ik het ook niet kan betalen.Nu heb ik contact gehad met de NMT en op hun advies heb ik een brief gestuurd aan mijn vorige tandarts omdat ik of een schadevergoeding wil of een deel van de kosten terug vanwege de slechte behandelingen.Nu heb ik vandaag een brief ontvangen van die tandarts en hij wil mij financieel tegemoet komen,maar dan moet ik met een voorstel komen.Het is een lang verhaal geworden,maar heeft iemand enig idee wat ik deze tandarts kan vragen?Ik heb ook onnodig vel pijn gehad.

Lonneke

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.