Hoi,
Ik ben op zoek naar een stageplek in Curacao. Voor de van 28 januari t/m 20 juni 2008. Op internet ben ik op zoek geweest ik kwam veel bemiddelingsbureau's tegen. Op de sites wordt verteld dat zeeen stage voor je regelen tegen betaling. Heeft iemand ervaring met deze bureau en weet u hoe ik mijn stageplek kan regelen. Ik ben op zoek naar een stage in de richting Juridsich.
Alvast bedankt