BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Sta ik in mijn recht om mijn geld terug te eisen?

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
10-11-2006
  •  
6 antwoorden
  •  

Op 10 december 2005 heb ik een rokje en jasje gekocht bij kledingwinkel didi. De kleding heb ikmet de kerstdagen aangehad en later pas in april. Toen ik het in april voor de 2e keer droeg, bleek de stof van de rok op diverse plaatsen gescheurd. Deze is retour gegaan naar de winkel en zonder problemen heb ik het aankoopbedrag terug gekregen. Het jasje wilde men toen niet terug nemen, omdat hier niets aan mankeerde. Nu na de zomer wilde ik het jasje weer aan doen en nu blijkt het jasje ook op diverse plaatsen gescheurd te zijn. Dit ligt aan het product want de medewerkers hebben verteld dat de gehele productie van dat artikel is terug gekomen. Echter, nu krijg ik van het jasje geen geld terug en moet ik binnen 14 dagen ietsanders uitzoeken. Volgensmij mag DIDI dit niet van mij vragen, omdat het product gebreken vertoont. Ondanks dat het al enige tijd geleden is gekocht.

Wie kan mij vertellen of ik inderdaad het geldbedrag terug kan eisen...

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.