Op 10 december 2005 heb ik een rokje en jasje gekocht bij kledingwinkel didi. De kleding heb ikmet de kerstdagen aangehad en later pas in april. Toen ik het in april voor de 2e keer droeg, bleek de stof van de rok op diverse plaatsen gescheurd. Deze is retour gegaan naar de winkel en zonder problemen heb ik het aankoopbedrag terug gekregen. Het jasje wilde men toen niet terug nemen, omdat hier niets aan mankeerde. Nu na de zomer wilde ik het jasje weer aan doen en nu blijkt het jasje ook op diverse plaatsen gescheurd te zijn. Dit ligt aan het product want de medewerkers hebben verteld dat de gehele productie van dat artikel is terug gekomen. Echter, nu krijg ik van het jasje geen geld terug en moet ik binnen 14 dagen ietsanders uitzoeken. Volgensmij mag DIDI dit niet van mij vragen, omdat het product gebreken vertoont. Ondanks dat het al enige tijd geleden is gekocht.
Wie kan mij vertellen of ik inderdaad het geldbedrag terug kan eisen...