Ook ik ben erin gestonken en probeer via Kassa te lezen hoe het anderen vergaan is. Wat te doen? Ik krijg de indruk dat ik in een fuik gezwommen ben. Hoe had ik dat kunnen voorkomen? Slimfruit werkt 'zonder begeleidend schrijven', je moet de kleine lettertjes gelezen hebben. Maar hebben zij recht op mijn geld? En moeten ze dan niet leveren? Het eerste bedrag is afgeschreven, maar ik heb nog niets ontvangen! Wat nu te doen?