Het witte ventiel van mijn Philips Avent kolf heeft een scheurtje, waardoor ik deze niet kan gebruiken. Nadat ik in de winkel had gehoord dat onderdelen niet in de winkel te koop zijn, maar alleen via Philips zelf, heb ik direct met Philips gebeld. Na belabberd te woord te zijn gestaan, kreeg ik een artikelnummer waarmee ik zelf in de Philips-webshop het onderdeel kon bestellen. Dit bleek een aantal werkdagen te kunnen duren. Niet echt meer van deze tijd, maar in dit geval ook niet erg klantvriendelijk aangezien ik de kolf dagelijks nodig heb en m niet zomaar een aantal dagen kan missen. Ik heb direct de klantenservice gebeld met de vraag of er een mogelijkheid is om het artikel snel geleverd te krijgen, maar dat was niet mogelijk. Ook was er weinig empathie bij de mewerker te bekennen. Dit speelde zich af op donderdag. Inmiddels is het maandag en heb ik nog niks ontvangen en geen bericht van verzending ontvangen. Nogmaals gebeld en weer weinig empathie, maar wel beloofd dat het onderdeel morgen geleverd wordt. Al met betekent dit dat ik niet naar mijn werk (of ergens anders heen) kan en bij mijn kind moet blijven. Dit is toch waardeloos en erg klantonvriendelijk? Ik ben echt enorm teleurgesteld in Philips en ben dan ook niet van plan om voorlopig producten van Philips aan te schaffen.