BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Slechte service contactlenzen Pearl Opticien!!

Bijdrage door gebruiker
07-12-2007
5 reacties

Hallo,

Ik draag nu 3 jaar contactlenzen van de Pearl en ikheb nu al enkele klachten gehad waar niets mee gedaan wordt.. Het is 2x voorgekomen dat mijnlenzen scheurde, na ze nog niet eens 1 week te hebben ingehad. Tja, hier kon de Pearl niets aan doen. Ik moest maar voorzichtiger doen en het lag aan mijn nagels. Ten eerste heb ik al helemaal geen nagels en ten tweede, maak ik mijn lenzen netjes iedere dag (soms zelfs 2x) schoon en ben ik er heel zuinig mee. Ik vind dit geen stijl! Ze geven je niet eens vervangende lenzen! Hier ben ik zeer ontevreden mee.

En deze week liep ik in de stad en stapte ik een winkel binnen. Net op dat moment kwam er een windvlag en dacht ik dat er iets in mijn oog vloog. Ik liep naar de dichtsbijzijnde spiegel en kwam tot de ontdekking dat mijn lens spoorloos was. Ik ben direct naar de Pearl gegaan, vroeg wat dit kon zijn en of mijn lens nog in mijn oog zat. Na lang kijken, bleek mijn lens uit mijn oog te zijn gevlogen.. Nou, dit hadden ze nog nooit mee gemaakt, heel vreemd.. Ik heb net die dag daarvoor mijn nieuwe paar lenzen ingedaan, dus daar stond ik dan, met 1 lens in mijn ene oog. Ik vroeg of ze net 1 lens konden bestellen of misschien een andere oplossing. Nee, dat kon niet, ik moest maar 2 maanden met een andere lens doen.. Terwijl ze zelf altijd zeggen dat ik max. 1 maand met mijn lens mag doen,tja. Sorry hoor, maar dit is toch geen service. Ik ben zeer teleurgesteld en ontevreden over de gang van zaken bij de Pearl enben van plan elders mijn lenzen te gaan bestellen.

Heeft iemand nog advies hoe ik dit aan kan pakken?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.