Shoppen bij de tandarts: nagenoeg onmogelijk. Het merendeel van de mensen heeft een tandarts in de buurt en wil daar ook blijven. Halfjaarlijkse controle, een klein probleem, een vraag, even met de praktijk bellen en de zaak werd opgelost. Ook het verhelpen van grotere klachten gebeurde door de vaste tandarts. Moeten we nu gaan rondbellen met de vraag: "Wat kost die behandeling bij U, en bij U, en bij de tandarts in een andere plaats. Vaak is daar niet eens de tijd voor door de aard van de (pijn-)klacht. Wat er nu van de patiënt wordt verwacht is ronduit idioot. Het gevolg is dat we in de toekomst weer heel veel vieze monden gaan zien. En de jeugd had nu net zoveel betere tanden en kiezen. Deelt u die mening?