BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Service V&D

Bijdrage door gebruiker
09-02-2013
3 reacties
Wie heeft er ervaring met (slechte) service van de V&D?
Ik heb kleding gekocht in de uitverkoop. Mooie kans om nog even iets voordelig aan te kunnen schaffen. Echter, ik reken alles af en ontvang diezelfde dag nog twee mails dat grotendeels de bestelde artikelen niet kunnen worden geleverd. Ik heb betaald! Het excuus was dat het komt omdat het systeem het niet kan verwerken. Ja zo lust ik er ook nog een paar. Kuist een goed computersysteem kan dit direct bijhouden. Er klopt gewoon iets niets aan het systeem. Nu moet ik ook nog eens lang wachten op teruggave van mijn geld. De bestellingen worden overigens ook altijd erg laat geleverd. Dit is dan de schuld van selectvracht volgens V&D. Nee eigen verantwoordelijkheid kent deze organisatie niet. Jammer...

Angela
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.