BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Schoonenberg hoortoestel

Bijdrage door gebruiker
08-05-2018
9 reacties
Wat nog te doen?
Mijn vader wordt gebeld door filiaal Groest in Hilversum dat ze geen overeenstemming kunnen krijgen en beter naar filiaal Kerkelanden (Hilversum) kan gaan afspraak is al gemaakt op 5 juni. Erg vreemd want na telefonisch contact blijkt dat mijn vader al mallen (afdrukken) van zijn oor zijn gemaakt. De toestellen Unitron, besteld zijn, zlfs fysiek aanwezig zijn in het filiaal maar niet in het systeem zijn geregistreerd en dus niet kunnen worden uitgeleverd. Hij moet dus opnieuw door dat hele proces heen en gaat er dikke anderhalve maand overheen voordat hij die toestellen heeft. Regiomanager blijft achter het filiaal staan dat mijn vader niet langer wenst te helpen omdat er geen klik te maken is. Mijn vader is 85 en ja soms wat lastig mee te communiceren, maar ik ga er vanuit dat Schoonenberg haar personeel tocht traint in lastige klanten en ze dan niet zomaar doorsturen. Met klanten service kom ik er niet uit en mijn verzoek om contact te hebben met de regiomanager wordt ook niet ingewilligd. Lang leve "het staat niet in het systeem" en weer kapitaal vfernietiging want nu moet er voor een 2de keer een toestel worden aangemeten, besteld, geproduceerd en uitgeleverd worden. Lang leve de ziektezorgkosten!.
Mijn vraag is dus hoe krijg ik het voor elkaar dat de reeds aanwezige toestellen alsnog aan mijn vader wordt uitgeleverd, dus wat nog te doen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.