BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Schadeclaim Albert Heijn

Bijdrage door gebruiker
28-11-2012
108 keer bekeken
41 reacties
Beste Kassa,

Op 17 September had ik een frikandelbroodje gekocht bij de AH in Dronten. Kort daarna volgde ernstige klachten en deze bleven maar erger worden. 2 Dagen daarna moest de huisarts langskomen aangezien een eigen bezoek niet meer mogelijk was.

Nu kreeg ik van mijn zorgverzekeraar een aanslag van 200+ euro invm medicatie en onderzoek invm de ernst van de situatie. Ben hier al meerdere keren mee naar de manager van de AH geweest en naar het hoofdkantoor gebeld. Heb een schadeformulier ingevult en ze zelfs de kweekuitslag van het onderzoek gegeven en nu krijg ik een bedrijf op mijn dak genaamd BroadSpire die mijn COMPLETE medische dossier wil inzien. Dit lijkt vind ik meer dan absurt maar ik heb geen idee wat ik ermee moet want mij zorgverzekeraar zegt gewoon dat zij zorg verlenen en dit soort zaken niet verhalen.

Kunnen jullie hier toevallig iets mee ?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.