BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

retour

Bijdrage door gebruiker
02-12-2013
3 reacties
Hallo,

Waarschijnlijk heeft deze vraag er al vaak opgestaan maar ik kan hem nergens terug vinden.

Op 18 nov j.l heb ik een jas gekocht met een losse bontkraag. Ik heb deze jas maar liefst 1x aangehad toen het stiksel van de jas los ging. Ik heb toen naar de winkel gebeld en dit zouden ze netjes oplossen. zo gezegd zo gedaan. dit was netjes opgelost 1,5 week later op 29 nov kreeg ik me jas terug. Nu zag ik op 1 dec dat er een stud uit de jas was en na goed kijken kwam ik er achter dat de bontkraag die er bij verkocht is niet mooi op de jas muts aansluit de drukkers van de muts zitten verder uit elkaar zodat er openingen vallen. Dit ziet er dus niet mooi uit. Nu belde ik vanochtend de eigenaar van de winkel en vertelde ik dit verhaal, hij baalde en bood gelijk aan dat ik hem mocht omruilen voor een andere jas. Ik zei dat ik op dat moment geen leuke jas had gezien die ik dan zou willen voor dat geld dus me geld terug wilde.

Toen vertelde hij mij dat ze dit niet deden, omruilen was geen probleem maar geld terug geven wel.

Mijn vraag is uiteindelijk mogen ze dit wel? Heb ik geen recht van retour of is de oplossing van hun juist?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.