Beste Kassa deskundigen,
Wat kan ik doen om een goed scheerapparaat te krijgen?
Ik heb in januari 2006 een nieuw scheerapparaat gekocht, een Philips coolskin kosten,€ 179,-.Dit is nu voor de tweede maal in reparatie. De eerste keer, april 2006,kwam het terug met de mededeling dat er niets aan mankeerde dit terwijl het apparaat totaal niets deed.Eind juli gaf het apparaat er weer de brui aan.Terug naar de Fa. Its in Ridderkerk en het probleem voorgelegd.Tevens aangegeven dat ik hier niet tevreden over was en dat ik verwachttedatmen mij een nieuw apparaat zou aanbieden en de oude naar Philips terug zouden sturen vanwege een fabricagefoutin dit apparaat.Dat dit het geval was bleek overduidelijk toen het apparaatin de winkel van Its het even deed en vervolgens toen het werd uitgezet weerniet aan de praat te krijgen was.
Ik kreeg als antwoord dat dat niet kon want men moest eerst afwachten wat Philips hier van vindt. Door de Fa. Its dus geen enkel initiatief om mij tegemoet te komen. Mijn advies om hierover contact op te nemen met de bedrijfsleiding werd afgedaan met de mededeling dat de betreffende verkoper de verantwoordelijke voor het filiaal was. Op mijn opmerking dat ik met Philips niets te maken hadmaar met de Fa. Its kwam ik niet verder als dat men eerst de mening van Philips hierover nodig had.Het apparaat werd naar Philips toegezonden, waarbij ik aandrong om er goed verhaal bij te doen. Dat goede verhaal werd " werkt ene keer wel, andere keer niet ". Geen melding dat het apparaaat reeds voor de tweede maal voor hetzelfde euvel werd aangeboden.
Wat en hoe kan ik hier het beste in handelen?
M. vr. groet,
ArieT