Wie heeft er ervaring met het aanspannen van een rechtszaak(SRK Rechtsbijstand) tegen zijn/haar tandarts.
Wij hadden ruim twinig jaar een tandarts die ondeugdelijk werk heeft geleverd met grote gevolgen.
Wortelkanalen slecht uitgeruimd, veel ontstekingen aan de wortels, carie's onder de vullingen, te grote kronen(lekken) perforatie's van wortelkanalen enfin een allende!!!
Ergste altijd pijn en veel geld voor ondeugdelijke behandelingen.
Ook mijn man en twee kinderen!
De rekeningen zijn enorm hoog en de behandelingen lang en pijnlijk.
Dankzij de endodontoloog heb ik nog een paar pijlers over om brugwerk te plaatsen, en waar er elementen weg zijn dummie's in een brug geplaatst.
Emotioneel heeft het een grote impact op ons allemaal!!!
De verzekering zegt: Schuldig!
Zijn verzekering wil maar een paar elementen vergoeden???
Nu zijn ze mijn dossier weer eens zoek, moet het weer gekopierd en dan nog doorgelopen.
Ondertussen lopen de rekeningen van ons op, en heb er een lening voor afgesloten. Het heeft me 5000.- euro gekost om te saneren en kost me 12.500 om te herstellen!Dat is alleen voor mij.
Wie heeft er ervaring met een rechtszaak?