tot mijn grote verbazing heeft de tweede kamer ingestemd met inzage in het EPD door de zorgverzekeraars.What about mijn privacy in deze en het
beroepsgeheim van de Huisarts. De toestemming van inzage is een zaak van de burger zelf en niet van de volksvertegenwoordiging. Intrekken van de inzage kan altijd, zie de verschillende websites. Gelukkig moet de wet nog door de eerste kamer. Nogmaals het is niet aan de politiek dit dossier - en zeker niet aan de zorgverzekeraars- ter beschikking te stellen. Ik hoop dat het in de komende kassa uitzendingen aan de orde komt.