Mijn behandeling met onzichtbare Aligners via Plus-Dental zou 16 weken duren. Na 16 weken bleek de behandeling niet het gewenste effect te hebben. Gelukkig voor mij als klant heeft Plus-Dental in hun voorwaarden dat je dan in aanmerking komt voor een refinement of restitutie van (een deel) van jouw geld. Tenminste dat dacht ik. Inmiddels probeer ik Plus-Dental al wekenlang telefonisch en per e-mail tevergeefs te bereiken. Na iedere 15 min werd het contact automatisch verbroken. E-mailen zou een alternatief zijn volgens het bericht op het antwoordapparaat. Ik heb inmiddels vijf e-mails verzonden waarop ik allemaal een bevestiging ontving en exact hetzelfde standaardbericht. Wekenlang bellen en mailen heeft niet mogen baten. Ik lees nu op andere review websites soortgelijke verhalen van bezorgde klanten. Plus-Dental is Dr-smile geworden maar beide zijn onbereikbaar. Vreemd genoeg kun je wel een afspraak maken bij hun online. Ik zit met mijn handen in het haar want mijn laatste Aligner is gescheurd. Ik heb van mijn laatste spaargeld de behandeling betaald. Ik vrees dat mijn tanden weer in hun oude positie gaan staan dus de tijd dringt voor mij. Wat kan ik op dit moment nog doen?