In december 2008 schaften mijn vrouw en ik nieuwe brillen aan.Bij Pearle , hun keuze in monturen was vrij beperkt en oudbollig, maar ja toch maar gedaan, samen 1200 euri.De tweede zogenaamde gratis bril lieten we maar schieten. Je zou toch de varifocus glazen moeten betalen. Dan wordt dat een dure tweede bril.Je komt dan makkelijk boven de 2000 euri.De korting werd door hen berekend en was van dat bedrag af. Nu krijg ik van de Brilmij groep een aanvullende rekening van € 45,--Zo kan ik ook mensen lokken , ze een korting geven en die later terugvragen. Verder is er geen specificatie of omschrijving waarom die zogenaamde korting niet toegekend is. Neem maar contact op met de zorgverzekeraar. Dat is Zilverenkruis Achmea.Ik ben geenszins van plan die 45 euri te betalen . In december 2008 gekocht en nu in april 2009 een aanvullende rekening. Of ik ga twee leesbrillen op sterkte halen, gratis, al betaald.Wat te doen?