Ondanks de geruststellende woorden: "pas als je zoveel pangagiusvis" eet is het slecht maak ik me toch wel wat zorgen want ik gebruik het diepvriesprodukt vrij veel. Veel voor mij is 1 a 2 maal per week. Ga ik nu toch maar niet meer doen. Hoewel, kabeljauw is lekkerder maar ook behoorlijk duur. Wat is wijsheid, he?