Mijn vrienden is een aantal maanden lit geweest van een vestiging van Fitness First in Den Haag om te fitnessen gedurende haar stageperiode welke duurde tot half februari. Toen ze klaar was met haar stage heeft ze haar lidmaatschap opgezegt. Ze moest hiervoor langskomen en een formulier ondertekenen. Ze heeft echter nooit een bewijs van uitschrijving ontvanging. Nu is er toch weer voor 2 maanden lidmaatschap afgeschreven omdat zoals hun zeggen nooit een opzegging is geweest. Dit komt natuurlijk omdat zij dit formulier kwijt zijn geraakt of nooit verwerkt hebben. Heeft mijn vriendin nu recht om het lidmaatschap van deze twee maanden terug te krijgen of is dit niet mogelijk. Zoals ik het zie heb zij gewoon een fout gemaakt. Misschien zijn er mensen die dit zelfde mee hebben gemaakt of kunnen beamen dat je geen bewijs van opzegging krijgt als je opzegt bij Fitness First.