Bij trekpleister vraag ingediend waarom de producten hier zo duur zijn . Kreeg als antwoord dat is ons inkoop beleid!!!
Het volgende Nutrice Garnier creme kost hier met korting
van 50% 6,75 euro .Wij betalen bij wat vooreen drogist
in Duitsland de prijs van zonder korting 3,65 euro.
Wij vinden dit schandalig en U
Succes met de programma's