Hallo, Ik heb een winterjas (€89.95) voor mijn zoontje gekocht op 31-10-2011 bij de webshop mamzie.nl hierbij lieten de letters los op de achterkant van deze jas. HIervan heb ik een klacht op 16-12-2011 ingedient. Inmiddels weet ik dat dit een bekende klacht is van deze jas het was een productiefout. (de jas van mijn dochter had dit ook) Na meerderemalen naar mamzie te hebben gebeld kreeg ik te horen op 22-12-2011 dat ik de jas naar hun kon terugsturen en dat zij mij dan een nieuwe jas zouden toesturen. Dit houdt in dat mijn zoontje dan een week zonder winterjas zou komen te zitten en dat ik de verzendkosten voor eigen rekening moet beschouwen €6,75. Ik vind dit een aparte gang van zaken maar wat zijn mijn rechten? met betrekking tot de verzendkosten? alvast bedankt