Hallo,
Mijn ex-partner houdt sinds enkele weken mijn zoontje bij me weg hij beweert dat ik niet goed vor mijn zoontje zorg en nog meer slechte onzin zijn advocaat neemt dit aan en ik mag nu mijn zoontje alleen nog bellen ik heb contact opgenomen met de kinderbescherming en het AMK waar al meldingen zijn en bureau jeugdzorg maar die kunnen niks voor me doen mijn advocaat gaat nu wel een kort geding opstarten maar ondertussen sta ik machteloos omdat mijn ex liegt hij heeftjaren macht over me gehad en nu pakt hij me via mijn zoontje weet iemand waar ik wel hulp kan krijgen???
Groeten een wanhopige moeder!