In maart 2005 werd ik doorverwezen door de huisarts naar de dieetiste van de thuiszorg (met verwijsbrief). De huisarts deelde mij mede dat ik de kosten in zijn geheel kon declareren bij de verzekering. Inmiddels hen ik 2 weken geleden (!) de nota gekregen van het intakegesprek bij de dieetiste. Op de nota wordt een gesprek van, maar liefst 1 1/2 uur, in rekening gebrachtterwijl ik hoogsten een 1/2 uur binnen ben geweest.
Het totaalbedrag ad euro 95,00 wordt tevens maar door de IZA verzekering voor maximaal euro 20,00 vergoed.
Wat kan ik hieraan doen ?