BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. Op zaterdag 29 augustus is Kassa weer terug op tv!

normale slijtage van schoenen????

Bijdrage door gebruiker
30-07-2007
3 reacties

Op 2 juli j.l. heb ik bij Dolcis schoenen gekocht. Na echter deze schoenen 6x gedragen te hebben viel mij het volgende op: een hap uit de zool, leer aan de onderkant weggesleten en de zool aan de voorkant los. Ik heb de schoenen naar mijn werk gedragen. Ik sta voor de klas dus voornamelijk binnen!! Afgelopen vrijdag ben ik teruggegaan naar de winkel. Vandaag ben ik gebeld en werd mij verteld dat zij dit verstaan onder normale slijtage!!! Houdt dit dan in dat wanneer je schoenen koopt bij de Dolcis dat die na 6x dragen kliko-rijp zijn?? Waar is de klantvriendelijkheid? Moet ik dit gewoon accepteren??? Wie kan mij vertellen hoe en wat?

Groetjes Pickanee

Delen:
Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Antwoorden (0)