We hebben van Menzis een afrekening gekregen van de no claim korting van 2006. Kan dit na 10 maand nog worden herzien? (oktober 2007)We moeten nu een bedrag van €155.- terugbetalen omdat er op 6 april 2006 een ziekenhuis/specialist is bezocht. Is het redelijk dat we dit bedrag binnen 4 weken terug moeten betalen? Dit is voor veel mensen toch niet te doen om dit binnen deze tijd te doen.