Als je kleding besteld via een webshop (in dit gevaal kleertjes.com)
en iets voldoet niet aan je verwachting en je zend het retour, dan krijg je een waardebon voor het bedrag mits dat je het op eigen kosten retour zend dán pas krijg je het geld terug....? Kan dit zomaar...?