Wij hebben een bestelling geplaats bij de firma Natuals. Omdat er niet geleverd werd, hebben we per email contact gehad. Dit leverde echter niets op en wij hebben toen per email laten weten niet langer prijs te stellen op leveringen en vanwege het niet nakomen van hun leverplicht ook geen betalingsplicht te hebben.Inmiddels 4 maanden later krijgen wij van een incassobureau een rekening met extra kosten om alsnog de niet geleverde spullen te betalen.Volgens ons is hier sprake van oplichting: een factuur voor niet geleverde producten. Wat te doen?