BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

naschoolse opvang

Bijdrage door gebruiker
03-11-2011
4 reacties
Geachte lezer,
Vanaf eind spetember 2010 heb ik problemen met het bedrijf SKA.
Mijn zoon ging zo'n 2 jaar naar naschoolse opvang, maar toen ik zonder werk kwam te zitten was dit dus niet meer nodig.
Nu was de regel elk jaar opnieuw inschrijven en aangezien het einde schooljaar was was het dus makkelijk, ik hoefde hem niet op te geven.
Laten ze nou net voor de schoolvakantie "schijnbaar" een brief hebben gestuurd ( die ik nooit heb ontvangen) dat ze deze regel veranderden en dat het contract voortaan zou doorlopen met een opzeg termijn van 1 maand.
Einde September stond de oppasmoeder voor mijn deur met de vraag waarom noah niet op de opvang verscheen???
Mijn eerste gedachte was: hadden jullie mij niet de eerste dag al moeten bellen, stel dat er wat met hem was gebeurt???
Ik heb een mail naar t bedrijf gestuurd met de vraag of ze hem van de lijst konden halen, hun antwoord was een rekening.
Na verschillende telefoontjes en mailtjes was het nog niet recht gezet en moest ik voor de rechter verschijnen voor een bedrag van €186,-
Ik ben hier natuurlijk tegenin gegaan en het is nu nog steeds aan de gang.
Eerlijk gezegt vind ik dit te gek voor woorden.
Dit bedrijf is zwaar nalatig geweest door mij niet meteen te bellen toen mijn zoon niet verscheen, ZE WERKEN MET KINDEREN notabene. en nu mag ik ook nog eens gaan betalen voor niet afgenomen diensten.
Mijn vraag is: kan ik ze aanklagen voor nalatigheid?
Alvast bedankt voor uw reactie, groet Y.Holswilder

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.