BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Misleidende reclame van Hans Anders

Bijdrage door gebruiker
26-08-2007
403 keer bekeken
71 reacties

Wie heeft hier ervaring mee?

Ik heb een bril gekocht bij Hans Anders met de aanbieding van de maand augustus, een Gratis montuur.

Toen ik vorige week de bril ophaalde en afrekende, stond er op de factuur een bedrag van 35 euro voor het montuur.

Ik zei, dat is toch niet een gratis montuur?

Nee, zei de betreffende verkoper, als u een vergoeding kunt krijgen van uw zorgverzekaar voor glazen, is het montuur niet gratis.

Maar dat stond dus nergens vermeld en werd ook niet over gesproken bij het uitzoeken van de bril.

Als het montuur gratis zou zijn, wat ook overal in de winkel aangeprezen staat, zouden de glazen weer duurder worden, anders kon het voor hun niet uit.

Ik vind dit echt Supermisleidend en heb dat ook gezegd.

Ook hangen er in de winkel teksten met dat de klant 100% tevreden moet zijn, dus daar wees ik de verkoper ook op.

Toen zei hij, dat lukt dus niet bij iedere klant.

Wie weet wat mijn rechten als consument zijn, want in de betreffende zaak vinden zij dat ze in hun recht staan.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.