Ik heb nu 2 keer besteld bij Factor Meals en 2 keer hebben ze maaltijden vervangen door iets wat ik niet eet. Ik kreeg nu een mail dat 2 maaltijden worden vervangen door iets waar ik zwaar allergisch voor ben. In de mail staat dat je moet nakijken op allergenen en contact moet opnemen. Minder dan een half uur na het verzenden van de mail heb ik al contact opgenomen... maar Factor Meals weigert het op te lossen. Geen omwisseling naar iets wat ik wel mag eten, geen geld terug. Enkel een kortingsbon op een volgende box (op voorwaarde dan nog dat een een box zonder korting is). Maar na deze slechte ervaring vertrouw ik hun niet meer en wil ik geen box meer bestellen! De persoon die mij "hielp" van de klantendienst was ook gewoon onbeschoft. Mijn vraag is dus: mag Factor Meals ten eerste maaltijden omwisselen naar maaltijden waar je allergisch voor bent en ten tweede mogen ze weigeren terug te betalen als je niet de maaltijd krijgt die je besteld hebt?
Laat een antwoord achter. Je kunt ook reageren op anderen. Lees onze spelregels.