Wij kregen van ons kdv een brief dat we voortaan vooraf moeten betalen ipv achteraf. Die logica snap ik nog. Maar het houdt in dat we deze maand voor 2x moeten betalen. Dat is voor ons 500 euro extra. 500 euro die wij om dit moment niet kunnen missen. Mijn vraag is: mag een kdv zomaar de regels wijzigen? En mogen ze van ons eisen dit in 1x te doen ipv verdeeld over bijv 3 maanden. Overstappen van kdv is niet mogelijk ivm wachtlijsten en dit is het enige kdv waarbij de kinderen van de school naar de bso kunnen gaan.
Daarnaast kregen we pas afgelopen week de brief en wordt over een week het geld al afgeschreven. Ik vind dat je niet zo met je klanten kan omgaan, maar ze zullen wel in hun recht staan??