BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

LOI klachtenafhandeling ver onder de maat

Bijdrage door gebruiker
09-09-2009
2 reacties

Hoi,Ik vroeg me af of ik de enige ben die zo ontevreden is over de LOI en dan met name de klachtenafhandeling. Ik krijg soms gewoon géén reactie en blijf maar terugbellen en mailen maar steeds weten ze van niets en zeggen standaard dat het bij de studieleiding ligt. Maar die krijg ik nooit te spreken. Mijn klachten zijn al vestuurd naar de NVAO (Nederlands Vlaamseaccrediatie organisatie), Ministerie van Onderwijs, Inspectie van hetonderwijs, Nederlandse studenten vakbond, HBO Raad en uiteraard LOIzelf....Ben nu al 8 maanden bezig met deze klachten...Wie heeft dit probleem nog meer? En wat doen jullie eraan?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.